reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Hlinka

Miroslav Hlinka

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Píšem o rôznych veciach, lebo si myslím, že by mohli byť moje informácie zaujímavé pre ľudí, ktorí majú podobný záber záujmov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kulinárske trendy pre rok 2013

Miroslav Hlinka

Kulinárske trendy pre rok 2013

Pri potulkách internetom som narazil na kopec informácií ohľadom gastronómie o ktorú sa zaujímam. Pospájal, preložil, upravil a doplnil som pár informácií ktoré sa týkajú aktuálnej témy. Pozrel som sa na to, akým smerom sa vo svete uberajú trendy v kulinárskom svete. Každá reštaurácia vždy hľadá nové nápady pre existujúce jedálne lístky, či už pre oživenie svojej ponuky,alebo keď sa chystá vytvoriť úplne nové menu. Upriamil som sa na prieskum, ktorý naznačuje najhorúcejšie trendy pre nasledujúci rok.

  • 30. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 456x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu